Prodejen nábytku existuje celá řada, ale rozhodně nelze říci, že by všechny dokázaly nasytit poptávku po krásném bytovém vybavení. Jestliže se například zaměříte na barvy a máte zájem nakupovat třeba odvážné tyrkysové kuchyňské židle nebo zářivě žlutou sedací soupravu do obývacího pokoje, jako komplet s odkládacím konferenčním stolkem v kontrastní nebesky modré barvě, budete dlouhé hodiny marně pátrat na stránkách renomovaných prodejců nábytku, kde převažují barvy ponuré, fádní a neosobní, s převahou šedé a černé.
Výrobci barevného nábytku existují a najdete je převážně v zahraničí, ale to neznamená, že by lidé u nás neměli na barvy nárok. Chce to jen chtít a mít zájem oživit trh něčím zajímavým, co rozveselí mysl a zažene deprese, k jejichž tvorbě přispívá právě zmíněná šedá ponurá barva bytového vybavení.
Jestliže se rozhodnete otevřít novou prodejnu nábytku a nabízet v ní více barev, než je v podobných prodejnách běžně zvykem, měli byste to také dát o sobě patřičně najevo. Lidé mají o barevná řešení zájem, potřebují pouze trochu popostrčit kupředu a najít více odvahy vybavit si byt něčím zajímavým a zároveň stylovým a atraktivním. Pokud ovšem na svém webu nabídnete pouze pár fotek z vašeho sortimentu, nebude to ono. Barvy si zaslouží více reklamy, a ta nejlépe vynikne tehdy, půjde-li o trojrozměrnou prezentaci přímo z místa prodeje. Skvěle se k tomu hodí Street View panorama, s její pomocí zobrazíte vnitřní prodejní prostor i s nabízenými výrobky v trojrozměrné podobě tak, jako kdybyste byli na místě přítomni. Budete se po prodejně virtuálně procházet a prohlížet si to, co by vás mohlo zaujmout.
A vězte, že výrobci nábytku a průmysloví designéři dovedou vykouzlit nádherné věci, až člověk žasne, a jak zde uvádíme, chce to jen mít odvahu pustit se do tvůrčí činnosti a převálcovat v prodeji ty škaredé šedivé modely, byť jsou prezentovány jako něco, co je IN.